عرضه مستقیم ارده صادراتی با تخفیف ویژه

ارده صادراتی، با درجه کیفی سوپر اعلاء برای فروش با تخفیف ویژه در این واحد موجود می‌باشد. کیفیت استثنایی و بی نظیر این ارده، به علت استفاده از با کیفیت ترین کنجد، به کارگیری دستگاه های مجهز، تولید در محیطی کاملاً بهداشتی و ایزوله و اعمال نظارت های شدید و کنترل کیفی سخت گیرانه می باشد. حذف واسطه ها و عرضه مستقیم از تولید به مصرف، در کنار تخفیفات عالی، قیمت این محصول را باور نکردنی و مقرون به صرفه نموده است.

عرضه مستقیم ارده صادراتی با تخفیف ویژه

استاندارد های لازم برای تولید ارده کدام است؟

استاندارد های لازم برای تولید ارده کدام است؟ برای آن که بتوانیم ارده اصل و دارای کیفیت عالی و همچنین با طعمی به یاد ماندنی به مشتریان گرامی تقدیم نماییم، باید در تولید ارده به استاندارد های از پیش تعیین شده ای که برخی از موارد با اهمیت آن در ادامه مطالب این بخش درج گردیده است، توجه نماییم:

  1. در کارخانه یا کارگاه تولید ارده حداقل های بهداشتی مانند ضد عفونی کردن تمامی محل ، میکروب زدایی و باکتری زدایی دستگاه های مورد استفاده، استریل کردن ظروف پلاستیکی برای نگه داری ارده، هوای گیری ظروف، بسته بندی سالم، درج تاریخ تولید و انقضا از نکات ضروری و با اهمیت است.
  2. استفاده از مواد اولیه سوپر ممتاز ( کنجد های سالم سیاه یا سفید پاک شده، که عاری از هر گونه خار و خاشاک و حشرات باشند، مواد افزودنی باکیفیت در مقادیر اندک که خلوص ارده تازه را تحت الشعاع قرار نداده و بتواند خلوص را در حد حداقل ۹۹٪ فراهم کند ) از جایگاه ویژه ای در این عرصه برخوردار است.
  3. انبار نگهداری مواد اولیه، علاوه بر اینکه باید دارای تهویه مناسب باشد، حتما باید به صورت منظم سمپاشی شود تا از ورد حشرات و جوندگان موذی در امان باشد.
  4. به کارگیری دستگاه تنظیم دمای مناسب در محیط، برای جلوگیری از فاسد شدن مواد ضروری و اجتناب ناپذیر است.
  5. اشخاص مشغول به کار در خط تولید، باید حتما از لباس، کلاه، ماسک و دستکش های استریل استفاده کنند.
  6. از ایجاد هر گونه آلودگی جلوگیری کرده تا بتوان محصولی درجه یک به مشتریان تقدیم نمود.
  7. ظروف بسته بندی برای عرضه به مشتریان باید از شرایط بهداشتی لازم و همچنین استانداردهای لازم برای نگهداری طولانی مدت اقلام خوراکی برخوردار باشند. ( هرچند باعث افزایش هزینه بسته بندی شوند )

چند روش برای صادرات انواع ارده

چند روش برای صادرات انواع ارده به طور معمول، می توان از روش های صادراتی جاری که برای سایر اقلام مورد استفاده قرار می گیرد در خصوص صادرات انواع ارده نیز استفاده نمود لیکن، حساسیت دستگاه های نظارتی و قوانین حاکم بر گمرکات کشورهای هدف نسبت به کنترل مواد خوراکی بیشتر بوده و البته تا حدودی نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

ارده هایی که با هدف صادرات تولید می شوند از نوع درجه یک هستند و درجه کیفی آنها، با ارده های مصرف داخل کشور تفاوت چشمگیری دارند.

برای اینکه بتوانیم ارده را به مرحله استاندارد صادراتی برسانیم باید به این به نکات کلیدی دقت فرمائید:

  1. استفاده از مرغوب ترین کنجد برای داشتن طعم و عطر عالی و انجام کنترل دقیق در تمامی مراحل فرآوری
  2. مزه نسبتاً شیرین و لذیذ ( از تلخی بیش از حد اجتناب شود )
  3. ماندگار بسیار بالا
  4. رنگی کاملا طبیعی و بدون افزودنی
  5. درج شدن تاریخ تولید و انقضا
  6. اشاره به برخی از خواص ارده
  7. بسته بندی کاملا بهداشتی ( اجرای استاندارد بین المللی ) و مقاوم در برابر هر نوع آسیب احتمالی در زمان ارسال محصول تا مقصد

با توجه به اینکه حوزه های صادراتی تجار ما به سه بخش ( کشورهای دارای مرز مشترک، همسایگان ایران بدون مرز مشترک و حوزه ی اروپا و آمریکا ) قابل تقسیم می‌باشند، در صورت تحقق شرایط مذکور می توان از روش های زیر برای صادرات بهره گرفت:

  1. ارسال به کشورهای دارای مرز مشترک ( در اوزان کم و بسته بندی کوچک ) از طریق بازرگانان و شرکت های فعال در این مناطق، با استفاده از تحلیل و بازاریابی انجام شده توسط آن ها
  2. به کار گیری پتانسیل اتاق های بازرگانی برای انجام صادرات به کشورهای دیگر
  3. شرکت در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی برای تعامل و بازاریابی و در نتیجه انجام صادرات

اطلاعات مفید که هنگام خرید ارده نیاز داریم

اطلاعات مفید که هنگام خرید ارده نیاز داریم استفاده از خواص بی نظیر و طعم گوارا و دلچسب در انواع ارده، ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با درجه‌ی کیفی این محصول دارد. به بیان ساده با توجه به اینکه هنگام خرید ارده از بازار، شما مشتریان عزیز با گزینه های مختلفی که توسط فروشندگان عرضه می شود ( دست اندر کاران تولید، با استفاده از انواع مواد اولیه و روش های مختلف، ارده هایی با درجه کیفی گوناگون را روانه بازار می نمایند) رو به رو می گردید. ادامه مطالب این بخش را به نکات مهم برای خریدی مناسب اختصاص داده‌ایم.

نکات یاد شده عبارتند از:

  1. کیفیت این محصول رابطه‌ی اجتناب ناپذیری با نوع کنجد مورد استفاده دارد، بنابراین انتخاب ارده ای که با ممتاز ترین نوع کنجد تولید شده باشد توصیه می گردد.
  2. هرچند ارده ی تولید شده به روش های سنتی محاسن خود را دارد اما پیشنهاد ما، خرید ارده های تولید شده کارخانه ای با رعایت ملاحظات بهداشتی و با دستگاه های استریل و مجهز فرآوری شده است می باشد.
  3. خرید از برند های معروف و مراکز فروش معتبر، تضمین کننده‌ی خریدی مناسب و مطمئن است.
  4. ارده عالی و ممتاز، از نظر طعم و عطر دقیقاً باید مشابه طعم کنجد بوده و هر گونه استشمام رایحه اضافه ( ترشیدگی و غیره ) و نیز طعم متفاوت ممکن است نشان دهنده کیفیت نا مناسب باشد.
  5. رنگ ارده‌ مناسب برای خرید، طلایی متمایل به رنگ کرم تیره است.
  6. ارده آماده شده برای فروش، در صورت اینکه مدت زمان زیادی ثابت باشد، مقدار روغن بر روی خود دارد، در این خصوص به دو نکته توجه فرمایید: اولا مقدار این روغن نباید بیش از حد باشد در ثانی، می توانید کمی از آن را به انگشتان دست مالیده و با آب بشویید، اگر به راحتی با آب خالی پاک شد می توان نتیجه گرفت چربی طبیعی کنجد است ولیکن، اگر نیاز به مواد شوینده برای برطرف کردن آن به وجود آمد، پس این روغن از کنجد نبوده و گواهی بر سایر افزودنی های روغنی دیگر خواهد بود.

مرکز پخش ارده صادراتی با قیمت ارزان

مرکز پخش ارده صادراتی با قیمت ارزان این مرکز سالیان متمادی است که به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه پخش مرغوبترین ارده صادراتی تولیدی در سطح کشور مشغول به فعالیت می باشد و هر ساله، حجم انبوهی از این محصول اعلا را در اختیار تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی برای صادرات به کشورهای هدف قرار می دهد.

ارده موجود در این مرکز از نظر کیفیت در مقایسه با سایر ارده های موجود در بازار بی نظیر و استثنایی می باشد. همچنین قیمت ارزان و پایین تر از کف قیمتی عمده فروشان، به صورت صد درصد با قید در فاکتور رسمی توسط این مرکز پخش ضمانت می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما