مرکز خرید ارده درجه یک در گیلان به قیمت عمده

برای خرید مرغوب ترین ارده می توانید به مرکز خرید ارده درجه یک در گیلان به قیمت عمده مراجعه کنید. در این مرکز انواع ارده کنجد با بهترین کیفیت و با قیمت های مقرون به صرفه عرضه می شود. ارده گیلان یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین ارده موجود در کشور می باشد که به تمامی نقاط کشور قابل عرضه است. برای تهیه این محصول به صورت جزئی و یا عمده می توانید به سایت فروش یا مراکز خرید معتبر مراجعه فرمایید.

مرکز خرید ارده درجه یک در گیلان به قیمت عمده

میزان سهم ایران از صادرات ارده

میزان سهم ایران از صادرات ارده ارده یکی از مقوی ترین میان وعده ها برای کودکان، سالمندان و جوانان می باشد و به دلیل خواص فراوان و ارزش غذایی بسیار بالای آن حتی می توان ارده را یک وعده کامل غذایی در نظر گرفت. همانطور که اشاره شد ارده دارای خواص بی نظیری همچون پروتئین، فسفر و منگنز می باشد که برای سلامتی استخوان و مغز بسیار مفید است. از این رو، در سال های اخیر تولید کننده ها توجه ویژه ای به این محصول پر ارزش نموده اند.

از آنجا که ایران یکی از بزرگترین تامین کننده ارده درجه یک و با کیفیت و ب ارزش غذایی بالا است کشورهای دیگر خواستار واردات این محصول به کشور خود می باشند. بنابراین در سال های اخیر ایران به بزرگترین صادرکننده این محصول به خاورمیانه، آسیا و همچنین اروپا شده است.

ارده از حاصل کوبیده شدن کنجد و فندق و طی کردن فرآیند تولید بدست می آید. از آن جهت که این محصول فاقد هر گونه افزودنی های غیر مجاز و شیمیایی است و محصولی صد در صد طبیعی به حساب می آید تبدیل به ماده غذایی پر ارزش و محبوبی برای صادرات شده است.

ایران سالانه هزاران تن از این محصول را به حوزه خلیج فارس صادر می کند و در منطقه بزرگترین صادر کننده به حساب می آید. در رتبه های بعدی صادرات ارده می توان به صادرات این محصول به ترکیه و کشورهای اروپایی اشاره کرد که بدین وسیله سالانه ارز زیادی وارد کشور شده و سود فراوانی نصیب تولید کننده ها می شود. در این راستا، تاجرین و تولید کننده های بزرگ و کوچک در این سال ها نگاه ویژه ای به تولید و صادرات این محصول نموده اند.

آشنایی با بازارهای هدف صادرات ارده

آشنایی با بازارهای هدف صادرات ارده همانطور که در مطالب بالاتر اشاره شد ارده به یکی از سود آورین ترین کالاهای صادراتی تبدیل شده است و کارشناسان خبره فروش و صادرات به دنبال بازارهای هدف مناسب و پر سود برای صادرات این محصول مغذی می باشند. اولین و بزرگترین کشور های مورد نظر که برای صادر کردن ارده بسیار مناسب می باشد کشورهای حوزه خلیج فارس مانند: عمارات، کویت و قطر می باشند. ارده صادر شده به این کشور ها بسیار خالص و طبیعی و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و افزودنی و نگهدارنده می باشد. رتبه های بعدی برای صادرات متعلق به کشورهای اطراف ایران مانند: عراق، افغانستان، و ترکیه می باشد. باید در نظر داشت ترکیه و لبنان یکی از بزرگترین وارد کننده های ارده ایران می باشند چراکه این کشور ها در تمامی وعده های غذایی خود از ارده طبیعی بهره می برند.

کشورهایی مانند روسیه و کشورهای اروپایی نیز در سال های اخیر در لیست صادرات این محصول قرار گرفته اند. صادرات ارده و فندق در چندین سال گذشته به کشورهای دور دست رشد چشم گیری داشته است و با کارشناسی و تولید بهتر و با کیفیت این محصول و ایجاد بازارهای رقابتی می توان میزان صادرات را به بالاترین حد ممکن افزایش داد.

صادرات این محصولات به چهار طرق مختلف انجام می پذیرد که هر کدام بسته به مسافت، نوع محصول و … انتخاب و ارسال می شود. ارده درجه یک بعد از بسته بندی استاندار و شکیل در وزن های مختلف و سفارش شده از طریق راه های هوایی و زمینی و یا دریایی اماده ارسال و صادرات می شوند.

صفر تا صد فرآیند تولید ارده مرغوب

صفر تا صد فرآیند تولید ارده مرغوب برای تولید ارده مرغوب و خالص به طور معمول از کنجد و یا فندق استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که در سال های اخیر از خشکبار و مغزیجاتی مثل: بادام و پسته و بادام زمینی نیز برای تولید ارده استفاده می شود که بسیار هم مورد پسند و استقبال عموم خریداران قرار گرفته است. فرآیند تولید یک ارده مرغوب در بیشتر مواقع به یک صورت امکان پذیر است که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد؛

در مرحله اول بعد از خرید، جمع آوری کنجد و فندق درجه یک و انجام مراحل شستشو و خشک کردن و غربالگری آن برای جدا سازی فندق و کنجد بی کیفیت و آلودگی ها، کنجد برای پوست گیری و آسیاب وارد دستگاهای بزرگ و کاملا مکانیزه می شود. بعد از اینکه مغزیجات چند ساعتی در منبع های بزرگ در آب خیسانده شدند، پوست آنها جدا شده و در آب ته نشین می شوند. در این مرحله کنجد پوست گرفته شده را در دستگاه های پخت کاملا پخته و به اصطلاح بو داده می کنند. بعد از خنک شدن کنجدها، آن ها را وارد دستگاه های بزرگ آسیاب کرده تا مرحله آخر یعنی سابیدن کنجد ها انجام شود.

این دستگاه ها با فشار زیاد کنجد را له کرده و به آن حالت خمیری می دهند و بعد از انتقال به دستگاه مخلوط کن و یا همزن های صنعتی و یکنواخت کردن ارده، فرآیند تولید به پایان می رسد. در این مرحله ارده به دست آماده خالص بدون هیچ ماده افزودنی آماده بسته بندی می شود.

اما در سال های اخیر با تغییر ذائقه ها، بعضی از تولید کننده شروع به ابداع طعم های جدید با افزودن مواد دیگری در این محصول نموده اند به طور مثال: با اضافه کردن عسل یا شیره خرما اقدام به تهیه ارده شیرین نموده اند یا با اظافه کردن فندق و یا شکلات طعم ارده را از حالت گس بودن درآورده و لذیذتر نموده اند.

فروش فوق العاده ارده با کیفیت عالی در گیلان

فروش فوق العاده ارده با کیفیت عالی در گیلان ارده باکیفیت و خالص دارای طعمی گس، غلیظ و روغنی می باشد و بسیار مناسب استفاده در وعده صبحانه است. ورزشکاران، کودکان، خردسال و سالمندان نباید از این ماده غذایی پر ارزش غافل شوند. تولید کننده های گیلانی برای راحتی خریداران اقدام به فروش فوق العاده این محصول با بالاترین کیفیت نموده اند. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا سایت های فروش معتبر این مجموعه مراجعه فرمایید و این محصول را هم به صورت عمده و هم به صورت خرید جزئی در وزن های مختلف و یا حتی به صورت فله خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما